Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018

Γιάννη, "λυπάσαι", για τα γήινα, ξέρω.

"Βόηθα Καλέ μου, από κει Ψηλά, μη "φαγωθούμε" μεταξύ μας, απ' την πολλή αγάπη κι εκτίμηση για σένα και τα "Ανεκτίμητης Πνευματικής και Ηθικής Αξίας", λογοτεχνικά έργα σου!
Μόνο αυτό δεν ήθελες, όταν έγραφες, σίγουρα!
Με η χωρίς βιβλία, "ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ", ΑΘΑΝΑΤΟΣ για κάποιους, έτσι κι αλλιώς!
Τελευταία ενημέρωση εδώ και σιωπώ!
Αλίμονο, αν σε μάθει ο κόσμος, με αφορμή τους Εκδοτικούς Οίκους και για τα Πνευματικά Δικαιώματα!


...Δεν σου αξίζει, σε υποτιμούν ως Άνθρωπο, πρώτ' απ' όλα και θα παρακαλούσα τους συγγενείς και φίλους, να σιωπήσουν κι αυτοί, ειδικά αυτούς τους "δύσκολους" καιρούς.

Είναι πολύ νωρίς ακόμα, ο Γιάννης έκανε υπομονή μια ζωή, εμείς βιαστήκαμε πολύ, λάθος εποχή. ΌΛΑ θα βρουν τον δρόμο και την λύση τους, στην σωστή τους στιγμή, τότε που η Τέχνη θα είναι δίκαια και θα ζυγίζεται σε σωστές ζυγαριές.

Λυπάμαι πολύ που δεν μπορώ να συμμετέχω στην συζήτηση εκεί, να τους πω ένα STOP, αν πράγματι, τον αγάπησαν, όπως λένε (και λέω), ΟΛΟΙ ΜΑΣ!

Τον προσβάλουμε. Δεν του αξίζει.
Αρνητική διαφήμιση στον Γιάννη Τσίγκρα, δεν πιάνει!
Ποιος έχει κίνητρα γι' αυτό και γιατί;

Λίγο ως πολύ, όσοι τον ξέραμε, ξέραμε και πως σκέφτεται.
Λίγο ως πολύ, χαρήκαμε για το βιβλίο ποίησης, κάπως έτσι, περιμέναμε και τα διηγήματά του.
Για Κείνον, την δικαίωσή του, πρώτ' απ' όλα, την ανεπίδοτη επί ζωής δόξα του, αλλά συνάμα, κι ένα έξτρα εισόδημα απ' τα κέρδη, για τον μονάκριβο γιο του! (εφόσον μπορούν να υπάρξουν- εδώ γίνονται μπεστ - σέλερ βιβλία φούσκες!)

Πάντως, όχι έτσι!

Επειδή η αδελφή του Ρούλα έχει δημόσια την σελίδα της, μπόρεσα να δω και να φέρω την συζήτηση.

Εύχομαι ΚΑΛΗ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ, γιατί αυτό λείπει, επί της ουσίας.

***


Ο χρήστης Ρουλα Παλαμαρη κοινοποίησε μια δημοσίευση.
7 ώρες
Ω ΟΤΙ "ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ" Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΑΞΙΑ του αγαπημένου μου αδελφού. Λυπάμαι πολύ αν η λογοτεχνική αξία του Γιάννη Τσίγκρα μετριέται αποκλειστικά με αριθμούς και πωλήσεις αλλά προς ενημέρωσή σας οι πωλήσεις από την πρόσφατη έκδοση των Ποιημάτων ήταν εξαιρετικές.
Το σίγουρο είναι ότι ο αδελφός μου ήταν μεγάλος δημιουργός και σπουδαίος άνθρωπος και την ψυχή του δεν την άγγιζαν ούτε οι αριθμοί των πωλήσεων ούτε και η δόξα.
Γιάννη μου, ξέρω ότι από εκεί ψηλά θλίβεσαι πολύ...


Εκδόσεις Διάφορος
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΜΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ.
Ο λόγος για τον οποίο ματαιώνεται η έκδοση του συνόλου των διηγημάτων του Γιάννη Τσίγκρα είναι ότι υπάρχουν ακόμη πολλά αδιάθετα αντίτυπα των δύο πρώτων βιβλίων του, όπως μας διαβεβαίωσε ο υπεύθυνος των "Εκδόσεων Νεφέλη" Περικλής Δουβίτσας στον οίκο του οποίου αυτά εκδόθηκαν το 1996 και το 1999 αντίστοιχα.
Ζητούμε συγγνώμη εάν προέκυψαν εσφαλμένες εντυπώσεις για τις οποίες, ωστόσο, δεν δώσαμε καμιά αιτία ή αφορμή εμείς...
Για τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΟΣ
Γιώργος Τζεβελεκάκης

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχόλια

Ρουλα Παλαμαρη φυσικα δικαιωμα σας να ματαιωσετε την εκδοση που θα γινοταν αποκλειστικα με δικο σας κοστος και οφειλω να πω οτι ουδεποτε μου ζητηθηκαν χρηματα απο εσας

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
7 ώρες

Απόστολος Μωραϊτόπουλος Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη αυτή την απάντηση του εκδοτικού οίκου Διαφορος, πόθεν προκύπτει ότι για να εκδοθεί ένα νέο βιβλίο αυτό εξαρτάται από το αν έχουν εξαντληθεί αντίτυπά παλαιοτέρων εκδόσεων βιβλίων ενός άλλου εκδοτικού οίκου? Και ύστερα αν αυτό ήταν το πρόβλημα δηλαδή το οικονομικό γιατί δεν ζητήθηκε όπως με την προηγούμενη έκδοση των ποιημάτων από τον εκδοτικό οίκο του κυρίου Λαλιώτη οικονομική συνδρομή?

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
4 ώρεςΤροποποιήθηκε

Εκδόσεις Διάφορος Αγαπητή Ρούλα, εγώ θα συνεχίσω να σου μιλώ στον ενικό παρότι εσύ το γύρισες στον πληθυντικό... Ας είναι... Σ' ευχαριστώ κι εσένα (όπως και όλους τους άλλους) για όσα μου είπες για τον αδελφό σου και με βοήθησες να τον γνωρίσω καλύτερα. Κανενός αληθινού δημιουργού η αξία δεν μειώνεται από τα αντίτυπα που πουλάει - το αντίθετο μάλιστα! Οι μεγαλύτεροι ποιητές μας δεν πουλούσαν για χρόνια (και δεν πουλούν ακόμη!...) παρά ελάχιστα αντίτυπα των έργων τους. Τιμώ τον Γιάννη Τσίγκρα, τον θεωρώ (και είναι) πνευματικός δημιουργός όσο ελάχιστοι στον τόπο μας - και το γνωρίζεις πολύ καλά αυτό. Για μένα ο Γιάννης είναι πνευματικός αδελφός. Αλλά θεωρώ πως είναι κτύπημα κάτω απ' τη μέση να εκδώσω έργα που ο εκδότης τους μπορεί ακόμη και σήμερα, ύστερα από τόσα χρόνια, να μην έχει βγάλει ούτε τα έξοδά του!... Μη στενοχωριέσαι, ο Γιάννης δεν θλίβεται εκεί όπου είναι διότι γνωρίζει πολύ καλά πως εδώ κάτω υπάρχουν άνθρωποι (και δη ομότεχνοί του, όπως ο Νίκος Βαραλής, ο Βασίλης Λαλιώτης, ο Κώστας Ψαράκης και πολλοί άλλοι ανάμεσα στους οποίους και εγώ) που τον αγαπούμε και τον τιμούμε - πράγμα που το αποδείξαμε στην παρουσίαση του τόμου των ποιημάτων του αδελφού σου στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Εύχομαι και ελπίζω να είμαι εγώ αυτός που θα εκδώσει στο μέλλον το σύνολο των διηγημάτων του Γιάννη όπως ακριβώς το είχα οραματιστεί... Να 'σαι καλά και Καλή Παναγιά!...

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
2 ώρες

Ρουλα Παλαμαρη μονο εγω γνωριζω οτι ο αδελφος μου ουτε καν ζητησε χρηματα απο τον εκδοτικο οικο Νεφελη για οτι ειχε πωληθει.και αν εχετε ως εκδοτικος οικος δικαιωμα ας σας και μας απαντησει η Νεφελη με πληρη στοιχεια αν εχει βγαλει τα εξοδα του.εκπληκτη βλεπω οτι ανασκαλευεται μετα απο 22 χρονια μια υποθεση χωρις νοημα.και γιατι θαπρεπε να περασουν τοσοι μηνες δουλειας απο σας και αναμονης απο μας..για να το δειτε ως κτυπημα κατω απο τη μεση.;;Καλη Παναγια και σε σας!!

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
2 ώρες

Εκδόσεις Διάφορος Αγαπητή Ρούλα, ο εκδότης της Νεφέλης πριν από λίγο καιρό με ενημέρωσε... Και τώρα που μιλάμε ακόμη, δεν γνωρίζω για την ύπαρξη συμβολαίων και περιεχομένου τους. Αλλά αυτό, όπως γνωρίζεις, είναι θέμα του εκδότη της Νεφέλης και του νόμιμου κληρονόμου των έργων Γιώργου Τσίγκρα...
Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
2 ώρες
***

Υγ. Αν το δει ο Γιώργος, να κάνει ΥΠΟΜΟΝΗ, κι εκείνη την εικόνα της Αγίας... εύχομαι να την έχει κρεμάσει πάνω απ' το κρεβάτι του, να τον προσέχει και να μην την έχει ακόμα στην βαλίτσα... όπως μου είχε πει, ότι τα μάζεψε "ΟΛΑ σε μια βαλίτσα..."

Τί να χωρέσει μια βαλίτσα, Γιώργη μου;
Αν το είχα μάθει εγκαίρως, θα είχα "συλλέξει" ΟΛΑ τα σκουπίδια του κάδου της γειτονιάς, είναι σίγουρο!
....
Κάνε τον Σταυρό σου και Υπομονή!
Η απουσία των γονιών σου, εσύ πρώτος θα κατάλαβες, πως δεν ζυγίζεται με τίποτα υλικό.

Αυτά και λυπημένη, Αν και ξημέρωσε της Παναγιάς, και θυμάμαι μια μέρα τέτοια, που διέκοψα τις διακοπές μου, κι ήρθα μόνη μου στον Βόλο, να δω τον πατέρα σου... να του δώσω κουράγιο...
Στην πάνω κλινική... και θυμάμαι... έκλαιγε.
Φορούσε κι ένα μπλε μπλουζάκι...
Πολλά θυμάμαι, κι όχι, δεν τα "πουλάω", τα χαρίζω, όπως χάριζε στο Φεις, ο πατέρας σου τα ποιήματά του, κι εγώ τον "μάλωνα" που δεν τα είχε κατοχυρώσει πνευματικά, κι όποιος ήθελε τον "έκλεβε"! (Αν όχι το ίδιο το ποίημα, ιδέες του, σίγουρα!)
Δεν τον ένοιαζε...
Ήταν ΠΗΓΗ! Δεν κλέβονται τέτοιες πηγές, όσα και να "κλέψεις", μυρίζουν ταλέντο, μόρφωση, ευαισθησία, λεξιλόγιο, στιγμές και Πίστη, Γιάννη Τσίγκρα, από μακριά!

...Ας μην τον κάνουμε να κλαίει, πάλι και Εκεί, Ψηλά!
Χαρούμενον κι ευτυχισμένο σε θέλει, μα όχι όμως βιαστικό και άδικο, με ανθρώπους που τον αγάπησαν και σας "στάθηκαν", με όποιον τρόπο, μπορούσε ο καθένας!

Όλα θα πάνε ΚΑΛΑ, όταν βαδίζουμε και σωστά και δεν περιφρονούμε, κανένα λιθαράκι στήριξης των άλλων!

Ο μπαμπάς σου υπήρξε ΟΓΚΟΛΙΘΟΣ για την εποχή μας, βαρύς για την όποια "εκτίμηση", περιμένεις τώρα!

Λίγοι αγοράζουν ποιότητα, λίγοι την διαβάζουν, κι ακόμα πιο λίγοι, την χαρίζουν, να είσαι σίγουρος!

Υγ.2 Ο τίτλος μπήκε προ πολλού, παρασύρθηκα, δεν πειράζει!

***
Τα βρήκα, να μείνουν!

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΜΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ.
Ο λόγος για τον οποίο ματαιώνεται η έκδοση του συνόλου των διηγημάτων του Γιάννη Τσίγκρα είναι ότι υπάρχουν ακόμη πολλά αδιάθετα αντίτυπα των δύο πρώτων βιβλίων του, όπως μας διαβεβαίωσε ο υπεύθυνος των "Εκδόσεων Νεφέλη" Περικλής Δουβίτσας στον οίκο του οποίου αυτά εκδόθηκαν το 1996 και το 1999 αντίστοιχα.
Ζητούμε συγγνώμη εάν προέκυψαν εσφαλμένες εντυπώσεις για τις οποίες, ωστόσο, δεν δώσαμε καμιά αιτία ή αφορμή ...
Δείτε περισσότερα
Σχόλια

Γιώργος Τσίγκρας Ζωή Τέγου Να εισαι καλα Γιωργη και ευχαριστω για τη διευκρινιση.Γιωργος Τσιγκρας.
Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα

Απόστολος Μωραϊτόπουλος Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτη αυτή την απάντηση του εκδοτικού οίκου Διαφορος, πόθεν προκύπτει ότι για να εκδοθεί ένα νέο βιβλίο αυτό εξαρτάται από το αν έχουν εξαντληθεί αντίτυπά παλαιοτέρων εκδόσεων βιβλίων ενός άλλου εκδοτικού οίκου? Και ύστερα αν αυτό ήταν το πρόβλημα δηλαδή το οικονομικό γιατί δεν ζητήθηκε όπως με την προηγούμενη έκδοση των ποιημάτων από τον εκδοτικό οίκο του κυρίου Λαλιώτη οικονομική συνδρομή?
Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση17 ώρες

Εκδόσεις Διάφορος Φίλε Απόστολε, θεωρώ πως είναι κτύπημα κάτω απ' τη μέση στον συνάδελφο να εκδώσω βιβλίο με το ίδιο περιεχόμενο τη στιγμή που μπορεί και να μην έχει βγάλει ούτε τα έξοδά του... Το θέμα δεν είναι οικονομικό, μη μπερδεύεσαι, είναι θέμα δεοντολογίας και ευ αγωνίζεσθαι... Άλλωστε, εγώ που αφιέρωσα ώρες πολλές γι' αυτόν τον τόμο που θα υπερέβαινε τις 400 σελίδες μεγάλου σχήματος και βρισκόμουν λίγο πριν τις τελικές διορθώσεις, δεν θα έχω κανένα όφελος (οικονομικό, εννοώ, φυσικά) - αλλά έχω ήδη το τεράστιο όφελος ότι αγάπησα και έγινα πνευματικός σύντροφος του Γιάννη (ναι, έτσι τον λέω και συνομιλώ χαμογελώντας μαζί του, με τη φωτογραφία του που έχω στον τοίχο του γραφείου μου μαζί με τους υπόλοιπους πνευματικούς αδελφούς μου).
Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση17 ώρες

Απόστολος Μωραϊτόπουλος Φίλε Γιώργο, πριν ένα χρόνο υποσχεθήκαμε όλοι μαζί -και εσύ μαζί-, να εκδώσουμε τα άπαντα των διηγημάτων του Γιάννη, και να το παρουσιάσουμε σε μια παρόμοια ανοικτή εκδήλωση. Δεν θέσαμε προϋποθέσεις σαν αυτές που αναφέρεις -που προσωπικά πρώτη φορά ακούω και μεταξύ μας δεν με ενδιαφέρει. Αν το θέμα είναι οικονομικό, πράγμα απόλυτα φυσιολογικό, μπορούσες να ζητήσεις συνδρομή ανά πάσα στιγμή, και θα την είχες πολλαπλά. Όμως το να πάρεις μόνος σου μια τελεσίδικη απόφαση, χωρίς να το συζητήσεις ούτε με εμάς αλλά προφανώς ούτε και με τους οικείους του, το βρίσκω, το λιγότερο που μπορώ να πω, εντελώς άκομψο και αυθαίρετο.
Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση16 ώρες

Εκδόσεις Διάφορος Φίλε Απόστολε, όταν το αποφασίσαμε δεν ήξερα αν υπάρχουν συμβόλαια, πόσα αντίτυπα έχουν πουληθεί από τις Εκδόσεις Νεφέλη κ.λπ. Σ' το ξαναλέω: το θέμα δεν είναι οικονομικό, είναι θέμα ηθικής τάξεως. Την τελευταία σου παράγραφο θα μου επιτρέψεις να μην τη σχολιάσω... Να 'σαι καλά!... Το έγραψα και στη Ρούλα, την αδελφή του Γιάννη: Εύχομαι και ελπίζω να είμαι εγώ αυτός θα εκδώσει στο μέλλον το σύνολο των διηγημάτων του σπουδαίου πνευματικού αδελφού μου Γιάννη Τσίγκρα...
Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση16 ώρες
ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΚΔΩΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΟΜΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΔΙΗΓΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ, Η ΕΚΔΟΣΗ ΑΥΤΗ ΜΑΤΑΙΩΝΕΤΑΙ...
Σχόλια

Γιώργος Τσίγκρας Ζωή Τέγου Γιωργο,θα σε παρακαλουσα να εξηγησεις δημοσιως το λογο που δε μπορεις να προχωρησεις στην εκδοση,γιατι διαφοροι διαδιδουν οτι στο απαγορευω εγω.
Ευχαριστω
Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα
*************
Σχ. Μάλιστα! Αποκτήσαμε ολοκληρωμένη εικόνα!
Ναι, είναι "ευαίσθητο" το θέμα, από πολλές απόψεις, όπως και νά 'χει!
Ας μη χαλαστώ κι άλλο, ανήμερα της Παναγιάς!
Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι, αφού συνεχίζει να είναι "όραμα" του Διάφορου η Έκδοση, που σημαίνει, θα βρεθεί και η άκρη, γιατί το ανακοίνωσε και μάλιστα δημόσια, ενώ δεν ήξεραν οι μεταξύ τους φίλοι και οι συγγενείς!
Ποιος ο λόγος, να νοιάζει τον κάθε αναγνώστη, οτιδήποτε πέρα απ' το "Προϊόν" που θα αγοράσει;

....
"Τί είχες, Γιάννη μ' ;"
"Τι είχα πάντα;"
Αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: