Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

Άλλα τα θυμόμουν κι άλλων κραύγαζαν οι ψυχές "είμαι κι εγώ, εδώ" - Γιάννης Τσίγκρας

ΤΑ ΘΥΜΗΤΑΡΙΑ

Τα βράδια, 
οι λυπημένοι πωλητές
τυλίγουν ένα δρεπάνι φεγγαριού.
Οι ποιητές χτενίζουν, 

νανουρίζοντας, τη λέξη,
κι ένα μικρό κι άσημο κυκλάμινο, 

φυτρώνει
πλάι σε κάθε θυμητάρι.
Ένα καιρό, 

τις νύχτες της αγρύπνιας, 
μετρούσα
αυτά τα θυμητάρια, 

ένθεν κακείθεν του δρόμου
ώς την Πορταριά. 

Άλλα τα θυμόμουν κι άλλων
κραύγαζαν οι ψυχές
"είμαι κι εγώ, εδώ"

-τότε είχα μπει για τα καλά
στο λαβύρινθο του μεγάλου ύπνου.

Γιάννης Τσίγκρας

"ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ", ΦΙΛΕ!
Αναντικατάστατος, κι ΑΘΑΝΑΤΟΣ!
Τώρα ξαναγυρίζεις... και το ξέρω!

1 σχόλιο:

Κυκλαμίνα είπε...

Νομίζω το έχω ξαναγράψει.
Είχαμε χαθεί για χρόνια με τον Γιάννη, είχε μάθει ότι ασχολούμαι με το ίντερνετ με ψευδώνυμο, έβλεπε και το λουλούδι... συχνά πυκνά, και περίπου μ' αυτό το ποίημα... κ.λ.π., μου πρωτοέγραψε ένα μειλ και ξαναβρεθήκαμε και στο ίντερνετ και στην ζωή.
Και στην ΑΛΛΗ, ελπίζω!