Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Γιάννη μου, ποιος "λερώνει" το "μαντήλι" σου και γιατί;

Εδώ και μέρες, θυμάμαι τον Γιάννη, πολύ πιο έντονα, δε, σήμερα, που έκλεισε τα 2 χρόνια.
Οι Άγγελοι Ταξιάρχες τον αγκάλιασαν με τα φτερά τους και τον πήγαν ψηλά στον Παράδεισο.
Φυσικό ήταν να ψάξω λίγο και τους συγγενείς του, αν και είμαι εκτός Φεις.
Έμεινα με όσα διάβασα στην σελίδα του γιου του και της αδελφής του.
Όχι, δε ζυγίζω την αγάπη κανενός.
Δεν είναι θέμα ποιανού μέρος παίρνω.
Δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
Ο καθένας έδωσε ότι μπορούσε, με τον δικό του τρόπο, ακόμα και ξένοι άνθρωποι, όπως κι εγώ.
Είμαι άνθρωπος του δίκιου και της αλήθειας, ο Γιάννης Τσίγκρας υπήρξε φίλος μου, έχω ζήσει πολλές στιγμές απ' την προσωπική του ζωή, τόσο του ίδιου, όσο και της γυναίκας του, θεωρώ ύβρη στην μνήμη του αυτό που συμβαίνει, δεν του αξίζει, και κυρίως δεν αξίζει, στα όσα "έδωσε" η αδελφή του, τόσο στον Γιάννη, όσο και στην Μαρία, όσο και στον ίδιο τον Γιώργο.
"Κάτι" δεν πάει ΚΑΛΑ, εύχομαι το γρηγορότερο να διορθωθεί.
Πολύ φοβάμαι πως ο αβάσταχτος πόνος του Γιώργου, μετά την απουσία των γονιών του, αντέδρασε αρνητικά και τον έκανε να στραφεί ενάντια των συγγενών και των φίλων του πατέρα του.
Είναι λάθος όμως και πρέπει όσοι έχουν συνείδηση, να μην υποδαβλίζουν τέτοιες καταστάσεις, να τις διορθώνουν και να τις φωτίζουν τόσο όσο, υπήρξε και η αλήθεια τους.

Λυπάμαι πραγματικά, για όσα διαβάζω και μαθαίνω.
Σίγουρα λυπάται και ο Γιάννης.
Δεν του άξιζε αυτή η δυσφήμιση, ενώ περιμέναμε "δικαίωση" της Λογοτεχνίας του, διαφήμιση και προώθηση της ξεχωριστής Πνευματικότητάς του.

Κρίμα για τα όποια "τεχνικά" εμπόδια, μα την αδικία δεν την συγχωράει, όχι μόνο, ούτε ο Ίδιος ο Θεός, αλλά ούτε και ο ίδιος ο γονιός!

Αν και έχω φωτογραφίες με το βιβλίο των ποιημάτων του, απόψε θα επέλεγα αυτό το τραγούδι:


Με την υπόσχεση στην μακροχρόνια Ιερή μας φιλία, να μην μείνω αμέτοχη σε όποιο "λέρωμα" στην μνήμη του και σε όσους είδα ότι πραγματικά, τον βοήθησαν.

Τώρα, δεν καταλαβαίνω, "αγριεύει" το "παιχνίδι" και  δεν θα το παρακολουθήσω άλλο, σιωπηλή.
Το δίκιο είναι δίκιο και πάλι ΕΥΧΟΜΑΙ, οι Άγιοι Ταξιάρχες κι ο Άγιος Νεκτάριος που ξημερώνει, να δώσουν ΦΩΣ, ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΩΣ και να σταματήσουν εδώ τα γήινα, τα ανθρώπινα, τα μικρά.

Αναγκάζομαι να αναδημοσιεύσω αναρτήσεις του γιου του και της αδελφής του, η οποία θεωρώ ότι έδωσε πολύ περισσότερα απ' όσα έπρεπε και μπορούσε.
Αυτά και ιδιαίτερα λυπημένη.


Εφημεριδα "Θεσσαλια",σημερα,σελιδα 13.
*****
Σχόλια

George Kariofillis Μπράβο ρε Παλληκάρι. Ας είναι καλά εκεί που πήγαν. Εσύ έκανες αυτό που έπρεπε. Το καθήκον στους γονείς. Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!
Διαχείριση

****



*************************
Καλημέρα Ρούλα. Αυριο στις 4,30 στην Αυρα πίνουμε καφέ για τον Γιάννη?
Σχόλια

Ρουλα Παλαμαρη ναι Αλεκο μου..εισαι και συ στους ανθρωπους και καλους φιλους που τον αγαπουσαν.οποτε σε περιμενω με χαρα!!
Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση8 ώρες
***


ολο αυτο το κακοβουλο σηριαλ δυσφημισης πρεπει να σταματησει.!!
Σχόλια

Μαρια Ιστερνιωτισσα Γιατι δεν αφηνει επιτελους την ψυχουλα του λατρεμενου μας να αναπαυτει;;;;;;Ντροπη και ξεπεσμος....

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα

Δημήτρης Νικηφόρου τι να πω αγαπητή κ. Παλαμαρη, μάλλον δεν είναι θέμα εισαγγελέα αλλά άλλων ειδικοτήτων. Μην το παίρνετε επί πόνου

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα

Ρουλα Παλαμαρη αγαπητε κ.Νικηφορου..δεν ξερω τινος θεμα ειναι αλλα η ταλαιπορια μου ειναι μεγαλη και η δυσφημιση που εχω υποστει τρομερη...δεν ειναι λοιπον δυνατον να δεχτω οτιδοιποτε αλλο.σας ευχαριστω παρα πολυ παντως για τον κοπο που κανατε να μου γραψετε τα καλα σας λογια!!να ειστε καλα.

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα

Rita Tsigkra Η σιωπή είναι χρυσός

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα

Ρουλα Παλαμαρη ολα τα δοκιμασαμε Ριτα μου..αλλα ολα εχουν και ενα οριο!!
Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα

Rita Tsigkra Φυσικά
Αλλά μάλλον είναι άλλου το ζήτημα 
🤷‍♂️
Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα
***

Οι αλητες, οι ψευτες και οι κατ εξακολουθηση εκμεταλλευτες ας κλεισουν επιτελους το βρωμοστομα τους!!!
Ολοι γνωριζουμε πλεον οτι εχουν πουλησει την ψυχη τους στο διαολο απο τα γεννοφασκια τους....
Ποση αηδια για τα αποβρασματα της κοινωνιας!!!!
Ποση καταντια....
 — αηδιασμένη.
Σχόλια

Ρουλα Παλαμαρη το τι εχω κανει εγω κοριτσακι μου για τους δικους μου ανθρωπους το ξερουν ευτυχως πολλοι ανθρωποι και υπαρχουν και μαρτυριες και ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ>.αλλα οποιος αφηνει αιχμες για δηθεν δανεικα..ας κατονομασουν με ονοματα οσους του ζητουσαν δανεικα.αν εχουν τα κοτσια.αλλιως ας το..κλεισουν το στομα τους!!!

Διαχείριση


Μαρια Ιστερνιωτισσα Μην ασχολεισαι με παρτακηδες και σιχαμερους ανθρωπους....θα σε λερωσουν με τη βρωμια της ψυχης τους...μακρια!!!

Διαχείριση



την Παρασκευη το απογευμα 4 .30 στην ΑΥΡΑ στον Αναυρο θα πιουμε ενα καφε για τον αγαπημενο μου αδελφο ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ.2 χρονια που εφυγε..
οσοι τον αγαπουν και θελουν συγγενεις και φιλοι..μπορουν να ελθουν..
Σχόλια

Μαρια Ιστερνιωτισσα Θα ειμαστε εκει....στην Αυρα....αγαπημενο μερος του πολυαγαπημενου μας!!!

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα

Keli Samos Καλημερα προς εισε με την υγεία σου καλα να είχε να θυμάστε τον αγαπημένο σου αφελφο

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα

Γιάννης Μαλαμούσης Καλημέρα Ρούλα. θα είμαι εκεί

Διαχείριση


Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Απάντηση1 ημέρα

Ρουλα Παλαμαρη καλημερα Γιαννη νασαι καλα..θα σε περιμενω


Διαχείριση
***

το βγαλες απο το χερι σου...
μου το χαρισες...
και απο τοτε σ εχω ΚΟΝΤΑ μου!!!
Σχόλια

Ρουλα Παλαμαρη Καλημερα Κατερινα μου..νασαι καλα σ ευχαριστω..

Διαχείριση


ΜΑΡΙΑ ΛΑΛΙΩΤΗ Τι αγάπη. Πόσο τυχερός που σας είχε και τον είχατε.

Διαχείριση


Ρουλα Παλαμαρη ναι ΜΑΡΙΑ μου πολυ τυχερη...

Διαχείριση

Μισουσες πολυ..να κρατας ομπρελα.
σου εκρυβε ελεγες..τον ουρανο!!
και γελουσαμε πολυ..οταν εβρεχε αδελφε μου αγαπημενε!!!
***
***********

Δεν υπάρχουν σχόλια: