Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2018

Ξανά αυτά και ναι, και πολύ θυμωμένη.

...Μας προέκυψε, το γράφω.
Εδώ και καιρό, διαφημίζω με μεγάλη μου χαρά, το βιβλίο με τα ΠΟΙΗΜΑΤΑ του Γιάννη Τσίγκρα, απ' τις Εκδόσεις ΕΝΔΥΜΙΩΝ και φυσικά, για να μπορεί να το βρει ο κόσμος, έγραφα και το τηλέφωνο!
Δεν υπήρξε καμιά αντίδραση απ' την αρχή, μάλλον υπήρξα και καλή διαφημήστρια...!

Ωστόσο, επειδή έλειψα καιρό από το ίντερνετ και ειδικά από το Φεις, για προσωπικούς λόγους (έλειπα στο χωριό, ) τελευταίως είδα στο φεις, κάποιες "περίεργες" συμπεριφορές και μη καταλαβαίνοντας περισσότερα, έχοντας μόνο το τηλέφωνο της αδελφής του, της τηλεφώνησα. (Θα μπορούσα να τηλεφωνήσω και στον Γιώργο, αλλά ας αφήσουμε να ξέρει, ΜΟΝΟ εκείνος, γιατί δεν το έκανα.)

Εν ολίγοις, μου είπε πως βρήκε τον μπελά της, κατά το γνωστόν: "Ο καλός, καλό δεν βλέπει."

Όπως και να έχει όμως, τα όποια προσωπικά μπορεί να έχουν οι συγγενείς, δίκαια ή άδικα, υπάρχει τρόπος να τα βρουν.

Εγώ, ως φίλη του Γιάννη που τον γνώρισα από πολύ κοντά και ως μπλόγγερ, που ανακοινώνω ειδήσεις διάφορες, (μέσα και η Λογοτεχνία), θέλησα απόψε να επικοινωνήσω με το τηλέφωνο που αναγράφει το βιβλίο, ώστε να ζητήσω να μιλήσω με τον ίδιο τον κύριο Λαλιώτη, για να τον ρωτήσω αν, έχει υπόλοιπα βιβλία (πλησιάζουν Χριστούγεννα - δώρα ανταλλάσσουμε με φίλους και γνωστούς) και να τον ρωτήσω, αν θα το επανακυκλοφορήσει και να μου "ξεκαθαρίσει" λίγο την μπερδεμένη κατάσταση, που ομολογώ, δεν την καταλαβαίνω. 
Αν τελείωσαν, αν το απέσυρε, τότε θα έπρεπε να ενημερώσει κι εμένα, να μην το διαφημίζω. Αν εξαντλήθηκε, αν δεν επανεκδοθεί, δεν υπάρχει νόημα, να γράφω τηλέφωνο και να τον ενοχλούν!

Έτσι σκέφτηκα, ειλικρινά και τηλεφώνησα.
Ομολογώ, πως τέτοια συμπεριφορά (που δέρνει), δεν την ξανασυνάντησα!
Μίλησα με δυο άντρες, πάσα στην πάσα, "Δεν ξέρουν κανέναν κύριο Βασίλη Λαλιώτη, δεν έχει καμιά σχέση αυτό το νούμερο, ούτε τον ξέρουν, ούτε θέλουν να τον ξέρουν, να μη ξαναενοχλήσω και να το πω και σ' αυτούς που μ' έβαλαν να τηλεφωνήσω", λέει! "να μην ξανατηλεφωνήσουν και αυτοί!"
Κουφάθηκα!
...Δηλαδή, έτσι, όπως έβρισαν εμένα, σίγουρα βρίζουν και τον κάθε τυχόντα αναγνώστη που ενδιαφέρθηκε για το βιβλίο!!!

"Κοιτάξ' τε, κύριε, (κύριοι), επειδή διαφημίζω το βιβλίο στα μπλογκ μου, πρέπει να ενημερωθώ επίσημα, διότι το βιβλίο ΥΠΗΡΞΕ, το τηλέφωνο υπάρχει ακόμα, γι' αυτό ζήτησα να μιλήσω στον κύριο Λαλιώτη, απευθείας, για να μην σας ενοχλούν σ' αυτό το τηλέφωνο!"
"Ποια είστε και πώς λέγεστε;"
"Με τον τρόπο που μου μιλάτε, δεν έχει νόημα το όνομά μου. Ρωτάω μόνο, αν ισχύει αυτό το τηλέφωνο που αφορά το βιβλίο, κι αν όχι, να το σβήσω."
"Ναι, να τα σβήσετε όλα, από παντού!" μου είπε νευριασμένος και μου το έκλεισε, και ο δεύτερος κύριος που μίλησα.

Κάπως έτσι, κάτι τέτοια, εν περιλήψει.

Απαράδεκτοι οι κύριοι... δεν το συζητάμε!

Αμέσως τηλεφώνησα στην Ρούλα, αδελφή του Γιάννη να της ζητήσω το σωστό νούμερο του κ. Λαλιώτη.
Μου είπε πως αυτό είναι το νούμερο που επικοινωνεί κι εκείνη μαζί του, δεν είναι λάθος.
Μετά μου πρότεινε να του γράψω στο Φεις!

"Έ, όχι και ν' ανοίξω το Φέις, άρον - άρον, μόνο γι' αυτόν, (ενώ στερούμαι ήδη, στενούς φίλους και συγγενείς), για να του γράφω στα ιδιαίτερα, κι αν πάρω απάντηση, φυσικά και πότε.
Ενημερώνομαι όσο γίνεται από άσχετη σελίδα, οι σελίδες φίλων, όταν θέλω. Να έχω ανοιχτές τις σελίδες μου στο Φεις, ειδικά αυτή την εποχή, που είμαι ακόμα με τα καλοκαιρινά, αδυνατώ και ΟΧΙ, δεν θα το κάνω. 

Εγώ λέω τα "σύκα- σύκα και τη σκάφη - σκάφη."
Χρόνια και χρόνια διαφημίζω βιβλία, αυτό δεν μου έχει ξανασυμβεί, ούτε που με νοιάζει τι συμβαίνει στο "παρασκήνιο" συγγενών, ακόμα ή και φίλων, ωστόσο, θεωρώ μεγάλη προσβολή ότι κι αν συμβαίνει, τόσο στην μνήμη του Γιάννη, όσο και στην Τέχνη του.

Ειλικρινά, λυπάμαι, και συνάμα δηλώνω, πως απ' την μπάρα δίπλα θα το σβήσω, μα τις φωτογραφίες μου, δεν μπορείτε να μου τις καταργήσετε, με κανένα δικαίωμα, ότι κι αν φαίνεται!

Αλίμονο αν σβήνανε τόσο εύκολα οι αναμνήσεις και τα γεγονότα της ζωής μας, για Χ λογικούς (ή παράλογους) λόγους, με διαταγή των άλλων!

Ούτε έχω τον χρόνο να ψάξω ένα - ένα τα ημερολόγιά μου, να κόψω ότι ΥΠΗΡΞΕ και ότι έζησα!

Με συγχωρείτε κιόλας, κύριοι μορφωμένοι, αν και ζούμε σε ύπουλες εποχές, το ΠΝΕΥΜΑ του Γιάννη,  εγώ, η Κατερίνα Δε.Στα.Πα., στην πυρά, δεν θα το ρίξω, έτσι εύκολα, χωρίς ίχνος συνείδησης.
Εύχομαι την δική σας να την έχετε ήσυχη.
Εγώ την είχα, την έχω και θα την έχω.

Αυτά.

Συν, λυπάμαι πολύ!

Και Υγ. Αν θέλει ο κύριος Λαλιώτης, μπλογκ έχει, ας μου σχολιάσει, ακόμα και το τηλέφωνό μου, μπορεί να το βρει, του το είχα δώσει εξ αρχής, για ότι με χρειαστεί (σχετικά με το βιβλίο), αλλά... έτσι όπως πάει το "πράγμα", ευτυχώς που υπήρξα "αχρείαστη".
Στην τελική, ας κάνει μια επίσημη ανακοίνωση στο μπλογκ του, να ενημερωθεί όλος ο κόσμος, γιατί δεν είναι όλοι στο Φεις, κι επειδή όταν αγοράζει κάποιος ένα βιβλίο ή του το χαρίζουν, και του αρέσει, μπορεί να το προβάλλει, δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει ΚΑΝΕΝΑ παρασκήνιο. Ούτε αν εξαντλήθηκε, ούτε αν άλλαξε ο Εκδοτικός Οίκος, ούτε πολλά άλλα.
Τα γραφόμενα τον ενδιαφέρουν και τον αγγίζουν, τον αναγνώστη και τίποτα παραπάνω.

Υγ. 2. Ευτυχώς ο Γιάννης Τσίγκρας, χάριζε τόσο ελεύθερα το Πνεύμα του, που κανένας, όσο κι αν θέλει, δεν μπορεί να το φυλακίσει, ούτε σε βιβλία, ούτε σε στρατόπεδα συμφερόντων, δικαίων ή αδίκων.

Ξανά αυτά και ναι, και πολύ θυμωμένη. 

Υγ. Πήγα στην σελίδα:
ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΓΙΑ ΤΑ "ΠΟΙΗΜΑΤΑ" ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ



Σήμερα είναι η τελευταία μέρα για προαγορές για τα ποιήματα του Γιάννη Τσίγκρα. Για πληροφορίες, εγγραφές 6937214997


***

Θα μπορούσα να τηλεφωνήσω κι εκεί... αλλά... ΟΧΙ, δε θα το κάνω.
Απαιτώ απ' τους ανθρώπους των γραμμάτων και των Τεχνών, να Ανακοινώνουν ευθέως για τις τρέχουσες ειδήσεις τους, και να είναι ξεκάθαροι, τουλάχιστον με τους συνδρομητές!
Ο ίδιος έλεγε ότι μια μέρα θα  καμαρώνουμε... (αν κι εγώ απ' την αρχή είπα ότι δεν είναι ωραίο αυτό, δηλ. η λίστα ονομάτων) που βοηθήσαμε γι' αυτό το βιβλίο, και χωρίς να το καταλάβουμε, θα πρέπει να ντραπούμε κιόλας!
ΔΕ ξανάγινε!
Τρίτο αδικαιολόγητο βρίσιμο και προσβολή, δεν την σηκώνει ο οργανισμός μου για βράδυ.
Όχι, δεν τηλεφώνησα, ούτε πρόκειται να τηλεφωνήσω.

Βρήκα και μια δημοσίευση εκεί, σχετικά πρόσφατη:

Ο χρήστης Χπ Σοφίας κοινοποίησε μια δημοσίευση.


Χπ Σοφίας
Η ΜΑΝΤΑΛΟΥΣΑ
Ήταν μια κούκλα πάνινη που αγαπούσε τα μωρά των δένδρων.Όμως ήταν μικρή και οι αδελφές της ήταν μεγάλες.Κι όταν έφευγαν για να πάνε βόλτα στο δάσοςτην άφηναν στο σπίτι μονάχη της να φυλάει τους καθρέπτες να μην φύγουν.Τότε αυτή όλο χαρά γιατί της άρεσε το λούσο έπαιρνε χρωματιστά μανταλάκια και τα έβαζε παντού από επάνω έως κάτω σε όλο της το σώμα και ξάπλωνε όλο χαρά και ονειρευόταν ότι ήταν μεγάλη πια και μπορούσε όποτε θέλει να έχει και αυτή ξύλινα μανταλάκια.
Όπως είχαν οι πλαστικές μεγάλες κούκλες που συνέχεια την άφηναν μονάχη στο σπίτι με τους καθρέπτες....
Χ. Π. Σοφίας
23:18
21 / 09 / 2018
Κολωνός
(Στη Χαρά Λ και στη Μαρίνα Λ)
***

Κάποιος να διαγράψει την σελίδα ή ν' ανακοινώσει ότι "απαγορεύεται".
Είναι ήδη γεμάτες οι φυλακές, δε χωράμε!

1 σχόλιο:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Μια ενημέρωση μόνο, ότι από χθες βράδυ, μέχρι τώρα, έσβηνα αναρτήσεις και τηλέφωνα.
Ήταν μεγάλη η διαφήμιση, βλέπεις και διαρκείας (το θεώρησα χρέος μου), μα δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο με το θέμα.
Έχω και προσωπική ζωή, κι άλλα ενδιαφέροντα, δεν διαθέτω χρόνο άλλο και πολύς ήταν!
Το αν άξιζε ο Γιάννης, δεν έχει να κάνει καθόλου με το πως διαχειρίζονται οι άλλοι (οι όποιοι άλλοι), την Τέχνη του.
Όποιος νομίζει ότι τον έβλαψα, ας κινηθεί όπως νομίζει..., όπως ξέρει.
"Καθαρός ουρανός, αστραπές, δεν φοβάται" και κλείνει για μένα δημόσια, οποιαδήποτε κουβέντα για τα "παρατράγουδα" με το βιβλίο του Γιάννη.
Αυτά.