Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Κοινή θεραπευτική

Μια και κάθομαι... είπα να βοηθήσω τον Γιάννη να ανεβάσει πιο γρήγορα, παλιά και νέα ύλη στο μπλογκ του! (Είναι που καίγομαι να διαβάσω την καινούργια! μεταξύ μας!)
Παρασύρθηκα όμως, είχε και "βαρύ φορτίο" και άρχισα να το στολίζω, χωρίς καν να τον ρωτήσω!
Κι όταν ρώτησα, εκείνος τι να πει;
" Αυτό το μπλογκ είναι κοινή θεραπευτική" μου είπε, σα να μου έδινε το πράσινο φως, να συνεχίσω, βοηθώντας με να κάνω κι εγώ την δική μου "θεραπεία"! ( γιατί... η γραφή τι είναι; Ψυχοθεραπεία! Και το μπλόκινγκ, ακόμα περισσότερο, ανάλογα βέβαια και την ομάδα, γιατί μπορεί να σε στείλει και στα τάρταρα.... βλέπε Κατερίνα!)
Δύσκολο όμως, να "σταθείς" δίπλα στα κείμενα του Γιάννη Τσίγκρα, ακόμα και αν ψάχνεις ώρες ολόκληρες στο γκουγκλ, για να βρεις την κατάλληλη φωτογραφία!...
Νομίζω πως, οι καλύτερες φωτογραφίες είναι οι λέξεις του, ειδικά στο δικό του μπλογκ!
Γι' αυτό κι απόψε θεώρησα επείγον να κρατήσω το πρώτο κοινό καλούπωμά μας, έτσι, για ενθύμιο! Για να τον κάνω να γελάσει μόλις του δείξω ότι "φωτογράφησα" το πρώτο σχέδιο. Εύκολα το διαγράφουμε και πάμε γι' άλλο, Γιάννη!(Χρόνια καλουπατζής!)
Ακόμα κι αν τ' αφήσει, έτσι όπως έχει, μέχρι τώρα, ξέρω ότι έχει ΤΡΟΠΟ ο ίδιος, να το ξαναφέρει στα μέτρα" του!
Έτσι, Γιάννη;
Υπάρχουν πολλές εκδοχές!  Πάντα!

"Κοινή θεραπευτική"! Τι είπε, ο Άνθρωπος! Ποιος άλλος εκτός απ' τον Γιάννη, θα ξέχναγε το "μέγεθός" του, στην εποχή μας; Πέστε μου, ποιος;

...και δεν είναι ότι θέλω να τον φτάσω!( Θα ήθελα ίσως, αλλά δε μου φτάνουν δέκα ζωές και εάν! Στα κιλά του, ναι! Κοντά είμαι!)
Είναι που θέλω να υπάρχουν λέξεις του στον αέρα, για να μην ντρέπονται που πετούν οι δικές μου!
Γι' αυτό και μόνο γι' αυτό, Γιάννη!
Δόξα τω Θεώ,  από δόξα (από άλλους), έχω ξεχειλήσει! Πόση να "κλέψω", πια;

Δεν υπάρχουν σχόλια: