Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Δεκέμβρης 2016

Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2016

...Του Γιάννη Τσίγκρα - ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ

Ο Γιάννης Τσίγκρας κοινοποίησε τη δημοσίευση του Basilis Laliotis.
3 ώρες
Basilis Laliotis
3 ώρες
Σήμερα ο Νίκος Βαραλής μου έστειλε την κοπιώδη του συλλογή από ποιήματα του Γιάννη Τσίγκρα. Μιλάμε για 500 σχεδόν σελίδες σε αρχείο κειμένου, έργο ζωής και τέχνης. Με το νέο χρόνο αρχίζει η σελιδοποίηση του βιβλίου που θα εκδοθεί με την προαγορά αντιτύπων από τον Ενδυμίωνα. Οι φιλόμουσοι αναγνώστες θα ειδοποιηθούν εν καιρώ για το πως θα συμμετάσχουν και το πως το ονοματεπώνυμο και η προσφορά τους θα συνοδεύουν τις τελευταίες σελίδες του βιβλίου. Οι επαϊοντες γνωρίζουν ότι δια της συνδρομής έχουν τυπωθεί σημαντικότατα βιβλία της Ελληνικής Λογοτεχνίας. Ο Ενδυμίων θα προσφέρει το έργο του αφιλοκερδώς. Αν το συναχθέν ποσό υπερβαίνει τα έξοδα της εκτύπωσης θα δοθούν ελάχιστα για ένα τρισάγιο στη μνήμη του και τα υπόλοιπα στην οικογένειά του.
Ξέρουμε πως οι φίλοι της ποίησης του Γιάννη Τσίγκρα ήταν πολλοί και θα σας έχουμε ενήμερους. Διότι αν περιμένουμε από την επίσημη διαχείριση της λογοτεχνίας μας να ασχοληθεί με ένα τόσο σημαντικό έργο θα περιμένουμε πολύ. Καλή χρονιά σε όλους.
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
 
Σχολιάστε
Σχόλια
Κατερίνα Σταματίου-Παπ ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, κύριε Βασίλη! Δεν πρόλαβε να πάρει την χαρά... Να υπολογίζετε και μένα, μέσω της οικογένειάς του θα με βρείτε, εκτός αν γράψετε δικά σας στοιχεία εδώ.
Κατερίνα Σταματίου-Παπ ...Μετά την έντονη συναισθηματική φόρτιση, απόψε, εντάξει, θα σας βρω εγώ, να σας δώσω τα στοιχεία μου.
Κατερίνα Σταματίου-Παπ
Απαντήστε...
Lamprini Tisolmi τέλεια!! με το καλο!!!!

Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΣ, ΦΙΛΕ, ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ!

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΣ, ΦΙΛΕ, ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ!

ΟΛΑ τα άλλα, θα τα βρουν.

Τώρα.... ΟΛΑ αποκτούν "αξία"...
Μεγάλη η "φτώχεια" στα κουμπάκια... τα ηλεκτρονικά.

Χωρίς "ΑΝΤΙΟ", Γιάννη, γιατί ΥΠΗΡΞΕΣ, ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!

Κύριο μέρος μηνύματος


***

****

Κύριο μέρος μηνύματος


*

Κύριο μέρος μηνύματος

Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2016

Φίλη χωρίς κραγιόν

...
... Τον φίλησα για άλλη μια φορά στο μέτωπο. Τον χάιδεψα, του χτένισα με τα χέρια μου τα γκριζαρισμένα του μαλλιά.
Μού φάνηκε λίγο ζεστός, δεν το είπα.
Χαμογέλασε. Ήταν το τρίτο φιλί στο μέτωπο; Μπορεί! Δεν μετρούσα. Πυρετό ήθελα να βεβαιωθώ, αν έχει, έτσι βόλευε και η επαφή, εφόσον τα χέρια ήταν μέσα απ' την κουβέρτα.
"Δεν πιστεύω να μού άφησες κραγιόν!"
Γέλασα!
"Ποιός εγώ; Μ' έχεις δει πολλές φορές με κραγιόν;"
Γέλασε! Και με ήχο! Τον χάρηκα, τόσο πολύ! Έτσι τον θέλω τον φίλο μου! Δυνατό και με χιούμορ!
Το συνέχισα...
"Άκου που φοβήθηκε μη τον δουν με κραγιόν στο μέτωπο, το πρωί και τον παρεξηγήσουν!"
Γέλαγε!
Γέλαγα κι εγώ, ενώ τα πόδια έτρεμαν. Ήθελα να του πω, ή κάνε στην άκρη να ξαπλώσω κι εγώ, είμαι ερείπιο, ή πήγαινε σπίτι σου, να μείνω εγώ εδώ, είμαι πιο άρρωστη από σένα. Εσύ, απλά, λύγισες. Δεν έχεις πείσμα, δεν θυμώνεις, κυρίως, δεν θυμώνεις με τον ίδιο τον εαυτό σου. Τον χαϊδεύεις, τον χαλάς, τον αρωσταίνεις.

Ήθελα και να του πω, ακόμα, αν ήξερα, θα φόραγα κόκκινο κραγιόν και θα σε γέμιζα, να "γελάει" μαζί σου, όλη η κλινική αύριο, αλλά, έχε χάρη, φίλε μου, αγαπημένε!
Θα γέλαγες κι εσύ τόσο, περδίκι θα γινόσουνα, είμαι σίγουρη!
Είχα μέσα στην τσάντα, νομίζω, αλλά, πού να ψάχνεις... πώς να γελάσεις... πώς να κάνεις τον κλόουν, όταν πονάς, ακόμα κι από μακριά, κι όταν δεν μπορείς να προσποιηθείς, γιατί ξέρεις καλά, πώς τα πράγματα είναι δύσκολα;

Απομακρύνθηκα, είπαμε διάφορα, περισσότερο μάλωνα. Δίδασκα... Έξω απ' τον χορό, όλα είναι εύκολα.

...Η μηχανή σκόνταφτε πάνω μου. Όλο μπροστά μου, τόσο που την είδε, κι αναγκαστικά, για να σπάσω την παγωμάρα του δωματίου, φωτογράφησα. (Ευτυχώς, είδα πριν λίγο, αυτές οι φωτογραφίες, κάπως, φαίνονται.)

..."Θα σε φωτογράφιζα κι εσένα" είπα, "αλλά δε σε θέλω, ούτε σε φωτογραφία, έτσι!"

Χαμογέλασε.
Κι εγώ.

...Αργότερα, φεύγοντας:
"Σβήσε και το φως", είπε.
"Καληνύχτα" είχαμε πει νωρίτερα, από πιο κοντά.

Τό 'σβησα κι έφυγα...





Έφυγα... από μέσα μου, τρέχοντας.
Απ' έξω μου, με τα πόδια μου... αργά, αργά... κάτι ρωτούσα. Αρνητική ήταν η απάντηση, δεν ήταν εκεί ο άλλος φίλος μου.

Άλλη μέρα θα τον δω, εκείνον! Δεν συμπέσαν τα σημεία και οι χρόνοι μας.

"Γιατί την έχεις μακριά σου την Παναγιά;" τον ρώτησα νωρίτερα.
"Γιατί όλο μάς πέφτει..."

Έτσι και με την Αγία Υπομονή, παλιότερα.
"Άθελά μου, πέφτοντας... κι Αυτήν, την έριξα", μού είχε πει, παλιότερα, με λύπη.
"Δεν το ήθελες, Αυτή, όμως, σε έσωσε!" του είχα πει, τότε και φάνηκε πως χάρηκε, γιατί το είχε πάρει αλλιώς.

Παναγιά, μαζί του! Και η Αγία Υπομονή, μαζί του!

Και το κομποσκοίνι στο χέρι του, μέσα απ' την κουβέρτα, να προσεύχεται και να ελπίζει.

1 σχόλιο:

Κυκλαμίνα είπε...

Απ' το "πάμε αλλού" ή για να υπάρχω.