Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Ο Γιάννης και η Μαρία του


Ο Γιάννης και η Μαρία του

Είδα μόλις, αυτή την φωτογραφία στις λήψεις μου (είναι απ' το προφίλ του Γιάννη Τσίγκρα στο Φεις) και θυμήθηκα αυτό που μου είχε πει:

"Ολοι στο Φεις εκτίμησαν αυτή την φωτογραφία, γιατί έχω μπροστά την γυναίκα μου, ενώ, δεν είναι έτσι. Εγώ καθόμουνα, κι εκείνη τη στιγμή ήρθε η Μαρία μπροστά, χαμηλώνοντας, για να βγούμε μαζί."
Αυτός ήταν ο Γιάννης. Δεν ήθελε να νομίζουν άλλα, οι άλλοι, ούτε να τον θαυμάζουν για πράγματα που δεν είναι.
Λάτρευε την Μαρία του, δεν άντεξε την Φυγή της, αλλά γι' αυτή την φωτογραφία, ένιωθε πως παίρνει άδικα "Μπράβο"!

Δεν υπήρχε περίπτωση να του χαρίσεις σοκολάτα και να μην την κρατήσει να την μοιραστεί με την Μαρία του! Ακόμα και με τον γιο του, αν ήξερε πως εκείνη την μέρα θα τον δει.
Μέχρι που του χάριζα περισσότερες.

Και στο τηλέφωνο, δεν υπήρχε περίπτωση να μην πει, ακόμα και στον άντρα μου:
"Πάρε λίγο και την Μαρία!"

Έτσι, αγαπήσαμε και την Μαρία του, η οποία ήταν ένας Άγγελος!

ΑΘΑΝΑΤΟΙ και οι δυο! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: